ceren-123 28de yıkadım ütüledim astım kafam rahat oldu 😂 30dan sonra gerçekten ağırlaşıyor insan iyiki sona bırakmamışım dedim. 32de de hastane çantamı hazırladım bitti. Kıyafetler oyalıyor ve yoruyor çünkü rengine göre ayır kurumasını bekle sonra diğerlerini yıka ütüle derken.