BirCihaN
Kizlar 37.haftadaym dun kontrolumz vardi nts de kasilmalarim cikti doktorum siddeti artarsa kanaman yada suyun gelirse gel dedi..
Dun geceden beri adet sancisi gibi belimden karnima yayilan bir agri var dayanilmiycak gibi degil ama buna eslik eden karinda kasilmalarim da oluyor uzun zaman gecmiyo kasildigi zaman sizce dogum sancisi mi bu ??