Dr önerisiyle birlikte prilam kullandım akşamları 2 tane, o baskıladı iştahsızlık içinde bol bol yeşil elma, çorba çeşitleri , limonlu su. aşerme durumunda aşerdiğimi mutlaka yedim çünkü yemek yememekte sıkıntı. ama geçiyor merak etmeyin bende 7. Hafta başladı 15. Hafta geçti