Momy22 canım şuan cekip atamiyorum ama içini rahatlatmak için yazıyorum. Mobilya konusunda temel parcalari al gerisi hallolur kendini sıkıntıya sokma zaten bebek sizin yanınızda anneyanı beşik vs. ne düsünüyorsan artık öyle uyuyacagi için. Hastane çantami ben 32de başladım nolur nolmaz diye onu önceligine almanı öneririm dünya hali kenarda hazır olsun. Hemen hepsini şak diye halletmedim ama hastane çantamı 32de başladım, 33-34 gibi tamamlamistim kimisini hazır gidip alarak kimisini sipariş edip bekleyerek.. oda konusunda ben tamamladım şimdi 38+6 gün oldum ama gelecege dönük 4 kapakli dolap yaptirdim. Beşiğini aldım bir de şifonyer.. kapı süsü hediyelik falan yaptirmadim ne yalan söyleyeyim hiç hevesim olmadı. Zaten dogum yapacagim hastanede disaridan organizasyon vs getirilmiyormuş hastanenin organizasyoncusuyla konusmak gerekiyormuş bende normal dogum dusundugum için ortada saat tarih olmadigi için ayarlama yapmadım. Sezeryan olsaydi net saat tarih verilirdi ayarlanirdi ama. İyi de oldu. sadece ele güne ayıp olmasın diye cikolata yaptirdim onu da yarın teslim alacağım 🤭😂 hastane çantanı ama kesinlikle baslamanı öneririm hangi hafta ne olacagimizi bilmiyoruz hemen alır çıkarsın atarsın arabaya. Ama dolaptı bilmem neydi canını sıkma dogduktan sonra da hallolur hem de neyin eksik neye ihtiyacin var görmüş olursun yeter ki bebiş ve sen sağlıkla evinize kavuşun ♥️ erken yapma sebebi şu yönden iyi olurdu son günlerini dinlenerek gecirirdin telaşın olmazdı. Ama bebişin uyurken, kendini dinlenmiş hissederken veya varsa destekcin onlara bırakırken ağır yavas yerlestirirsin strese girip bebegi de strese sokma 🤭