ravzagul Merhaba kızlar < 1.20 beta cıktı yani hamilelik var mıdır ne düşünmem gerekıyor başına gelen var mı tekrar mi test vermem lazım bir kaç gün sonra bu arada reglm daha 7 gün var
eefkk ravzagul merhaba sonucunuz negatif çıkmış hamilelik yok adet gecikmesi olursa gecikmeden sonra kan tahlili vermek daha net sonuç olur🙏🏻