Yesimdursun İyi geceler kızlarr bugün idrar testi yaptım çok hafif silik çizgi gördüm eşimde gördü kan vermeye gittik sonra dayanamayıp 0.2 çıktı test mi bozuk acaba anlayamadık
TugceOrak Yesimdursun test bozuk kesinlikle kuzum. Çünkü eğer idrarda pozitif çıkıyorsa kanda hayli hayli çıkması gerekiyor
Yesimdursun Altin23 kan negatif çıkınca çöpe attım testi ya yok resmi de bayağı böldüm parçaladım hatta acaba yanlış mı görüyoruz diye de vardı
Yesimdursun Sevgilimmmmmmm kan negatif çıkınca çöpe attım testi ya yok resmi de bayağı böldüm parçaladım hatta acaba yanlış mı görüyoruz diye de vardı
Yesimdursun TugceOrak evet bebeğim zaten önce kanda yükseliyor sonra idrar da çıkıyor o yüzden anlam verememiştim