NurZenkin Kızlar çok kararsız kaldım 38 de mi yoksa 39 a yakın mı planlı sezeryan olmalıyım.Bir fikir verir misiniz aklım çok karıştı.39 u beklesem bebek tehlikeye girer mi ?
Yasmncm NurZenkin ilk gebeligimde 39+1 de sezaryen oldum planliydi öncesinde bı sıkıntı olmadıkça 39 bekleniyor
Asmklc NurZenkin benim doktorum 39 dan önce almam dedi erken doğum riskim vede bir sıkıntı yoktu 36+6 haftalık gebeyim carsamba dogumum. Sezeryan oyle planladik
NurZenkin Yasmncm bu ikinci gebeliğim ilki erken doğum olmuştu plansız şekilde.Biraz bekliyim diyorum ama korku da var bir yandan
NurZenkin Asmklc Bende 38+4 gibi düşünüyorum bebiş hem biraz daha toplanır diye .İlkinde başka doktorun dikkatsizliği yüzünden gebelik zehirlenmesi geçirdim 28 haftalık doğum yapmıştım .İns bu bebişim bekler 3 hafta kadar
Minnaksever NurZenkin ben ilkini 39da oldum şimdi de doktorum sıkıntı olmazsa 39u bekleriz dedi.şahsi kanaatim içerde ne kadar durursa o kadar iyi tabi ki doktor karar versin ona
Hamide_00 NurZenkin ben doktorumla danıştım hiç bir sıkıntısı sorun yoktu bebekte gelişiminde 38. Haftada direk doğuma girdim 39-40 beklemeden
NurZenkin Hamide_00 çok şükür benimde bir sıkıntım yok gelişim olarak ins 38 leri görürüm bir sıkıntı çıkmaz da
Yenianne6161 NurZenkin 32-33 Se doğuranlar bile var çocukta dorun yoksa bi sıkıntı olmuyor çok stres etmeyin bence