27+5 günlük hamileyim mide bulantılarım 3. aydan itibaren geçmişti şuan tekrar başladı sanki ilaçları içince daha çok bulanıyor kendimi kötü hissediyorum o yüzden içmeyi bıraktım bu durumu yaşayan var mı ilaçları bırakınca bişey olur mu doktorada sorcam ama gidene kadarda içim bi rahat etmedi benim gibi olan var mı?