13+3 olduk bugün ama hala mide bulantım devam ediyor uyandığımda ve akşam kesin günü çıkarmadan kapatamıyorum adeta hala yeterince su içemiyorum prilam bittiği anda bulantı hissim geri döndü ve son günlerde böbreklerim ağrımaya başladı kontrolüme de henüz var sağlık ocağındaki doktoruma gitsem serum taktırabilir miyim yaşayan oldu mu?