queenanne1 aylaamomm henüz gitmedim ama ikili tarama için bilecik eğitim araştırma hastanesine gittim çok memnun kaldım öneririm. normalde medicalparka gidiyorum detaylı zamanım gelince orada yaptıracağım
raabiiiaaaa aylaamomm yok canım radyoloji doktoru yapıyor 2600 dü ben doktorumada o gün çıkmıştım totalde 3800 ödemiştim