Yasmin444 Kızlar 32+2 haftalık hamıleyım ve benek çok aşağı baskı yapıyor rahmime yürümekte zorlanıyorum regl ağrısı gibi saatte bir ağrı görüyor karnıma ve belime bu durumu yaşayan var mı
Zuluss Yasmin444 senin ayağa kalkmaman gerek hep uzanman lazım tuvalet harici kalkma ben öyle yapıyorum
sacmalamakizim Yasmin444 Bol, bol dinlenin isterseniz, geçmiyorsa da sıcak suya girin yine geçmiyorsa bir acile gidin. 😊
Yasmin444 Zuluss bi kızım var o yüzden kalkmak zorundayım birde göğsümden sütte geliyor mecbur ayağa kalkmak zorundayım bu hafta doktora gıdıcem bakalım ne dıycek
Zuluss Yasmin444 bence bekleme sütün geliyorsa erken doğumdur bebeği riske atma derim yinede sen bilirsin canım
Yasmin444 Zuluss ben şuan sezeryanım normal doğum sancısı nedır hıc cekmedıgım için bilmiyorum benek aşağıdan gelmez herhalde
Yenianne6161 Zuluss alakası yok niye yanlış bilgi veriyorsunuz benimde sütüm geliyor ara ara 32. Hafta da doktor çok normale göğsünü sıkma yeter dedi
Zuluss Yenianne6161 yahu yalnış bilgi verip ne yaptık bizde çevreden duyuyoruz süt gelirse erken doğum oluyormuş ondan dedim başıma. Gelmedi ama insan tedbiri elden vermemesi lazım