Bebeğimin altını hiçbir zaman ıslak mendille temizlemedim, pamukla temizledim o yüzden alt temizleme pamuğu stok yaptım,
Banyosu için üni baby şampuan kullandım her dustan sonra Bebeğimin vücuduna zeytinyağı ile masaj yaptım mışıl mışıl uyuyor öyle
Kafasında konak çıktığı için duştan 2 saat önce saçlarına zeytinyağı sürüp yumuşak bebek fırçasıyla geri geri taradım hemen geçti,
Emzirdigim dönemlerde sağım da yaptım faydası var çünkü
İlk 40 gün Bebeğimin gözlerini ışıktan hep korudum şaşı oluyordu gözleri ışık çok etkiliyordu sapkasiyla hep gözlerini kapattım faydası oldu hatta doktorumda çok iyi yapmışsın dedi,
Ve çok gazlı bir bebekti biogaia, gaz damlasını kullandım çok işe yarıyor sadece biraz pahali, 2. Bebeğime hamileyim bu bebegimde aynısın yapicam inşallah sanada faydası dokunur cnm