Deniz4848 öyle oluyo sezaryende . 3 kez sezaryen oldum ilk on gün adet gibi sonra bitti diyip tekrar gelen az sulu lekelerim oluyodu, yani toplamda 22-25 gün arası sürer benim lohusalığım. Rahim içini temizledikleri için lohusalık kısa olur, ufak tefek kalanları da rahim gün gün atar demişti doktorum.