Kızlar 22. Haftadayım bugun hamile pilatesım vardı profesyonel birinden ders alıyorum ama regl ağrım ve bel ağrım var şuan 15. Haftada kanamam olmuştu ve doktor Plesanta asagıda demişti pilates icin sorun görmedi basladım , sizce acile gitmeli miyim yanlıs bi hareket mi yaptık bişey mi oluyor anlamıyorum belimi ve alt karnımı bıçakla kesiyorlar gibi