Nurcikeles Aksakal devlete ücretsize yaptırdım ben Kavacık fsmde 2.500 dü gereksiz bulduk ikiside aynı işlevi yapıyor bence
Esngl29 Aksakal 12 haftalığım muayene, tahliller ve 2 li taramaya toplamda 2600 falan tuttu.Sendikalı olunca fiyat daha uygun oluyormuş
Esngl29 aybike-21 kaç haftalıksınız bende Metin beye gidiyorum aynı hastane tarama sonucum daha çıkmadı inşallah sorunsuz gelir