iremdogu220 Merhaba 22 hafta gebeyim ikinci gebeliğim . 4 gündür sürekli kasılmalarım oluyor adet sancısı gibi geçer diye bekledim üşütmüşümdür belki dedim ama geçmiyor bu durumu yaşamış olan var mı ? Sizce neden böyle oluyorum