Asuuu91 Merhaba 😃 11+5 im. Şimdi doktordan geliyorum. Doktor ikili tarama ve 4 boyutlu detaylı ultrason istedi. Detaylı ya girdim bebişimi gördüm. Erkek görünüyor tabi sonradan bi değişiklik olmazsa net gibi 😂 bi oğlum daha var 👨👩👦👦 Sorum şu. Normalde detaylıya 20 haftadan sonra giriyorduk. Benim gibi 12 haftada giren var mı.
YeniAnne55 Asuuu91 12.hafta çok erken değilmi gelişimi bile daha başlarda neye göre iyi yada kötü diyebilcekki doktor🤔
Sedalii Asuuu91 20 22 haftaları arası girmen gerekiyo ondan once girsende bişey ifade etmez daha çok küçük çünkü .
Melek1010 Asuuu91 12 haftada istedi benim doktorum da ama ben yaptırmadım doktorum herhangi bir sorun olursa anne karnında tedavisi yok bende birşey olursa hamileliğimi üzülerek geçiririm diye yaptırmadım
Burcak61 Asuuu91 benimde ikili taramayı 12+4 de yaptı perinatolog detaylı ultrason yapcam dedi inceledi 18. Haftaya tekrar randevu verdi asıl detaylı için
Asuuu91 Bunların detaylı dediği büyük ihtimalle burun kemiği ense kalınlığı gibi şeyler. Organlara damarlara felan bakılmadı. Ama 4 boyutluda görmek çok zevkliydi
minedmr İkili test yaptırmayı planlıyorsanız zaten 12-14. Haftalar arasında detaylı ultrasona giriyorsunuz ki ense kalınlığı, burun kemiğinin yanı sıra bebeğin midesi, kalbinin kaç odacığı olduğu ve birçok organına dahi bakılıyor