sedagullux Ben doğurdum geldim bebeğim iki aylık oldu bile her şey zamanla geçiyor sadece sabırlı olun ve psikolojinizi olabildiğince yüksek tutun ben bu dönemde anladım ki her şey psikolojiye bağlı