aybike-21 8 haftalık kontrole gittiğimde kese 26 mm olması gerekirken 21.90 ölçüldü. Daha önce yaşayan var mı?
aybike-21 Smypolat09 bebek kalp atışı yolk kesesi her şeyi normal. Sadece kendi kesesi biraz Küçük kalmış dedi doktor. Bir ay sonra çağırdı ama bir ay nasıl beklenir bilmiyorum.
Nursah2 aybike-21 ahh bir önceki yorumunda kalp atışı yok olarak anladım ben. Ondan öyle yazdım canım. Doktor bir sorun yok dediyse aklını bulandırma bence riskli birşey olsa 1 ay bekletmez
aybike-21 Nursah2 Benim rahmim ters uzun bir süre normal ultrasonda kese ve bebek görmüyoruz alttan muayene oluyorum. Kalp atışlarında bir anormallik yoktu gayet iyiydi. Ama bu sorun benim aklımı karıştırdı açıkçası.
Bebito-ve-annesi aybike-21 alttan bakmak sağlıklı mı ya görümcem de sürekli kanama oluyordu alttan istemiyorum korkuyorum