Sazenin Kızlar Kiwi marka anne bakım çantası kullanan var mı ? Bu modeli almayı düşünüyorum. Farklı önerileriniz olursa da açığım✨
Gokturkmom_ Sazenin Civilde kujju oslo anne bebek bakım çantası aldım ,kuzenim 2 yıldır kullanıyor hiç bişey olmadı çantaya Bende onun tavsiyesi üzerine aldım güzel geldi çanta :)
Gokturkmom_ Sazenin Uyguna alan arkadaşlarım vardı üzerine 3 kere çanta aldılar ,bu çanta kaliteli baya hiç bişey olmuyor bi kaç tanıdığım kullanıyor çok memnunlar. Tekrar tekrar almaktansa bi tane almak çok mantıklı
Sazenin AnayimBenAna_ set var Trendyol da gerçi çok da pahalı değil , parçalarını düşününce kaliteliyse bir de
Sazenin Gokturkmom_ haklısınız tabiki, bu çanta da 800 lira civarı trenyol yorumlar iyi 4.7-4.9 civarı puanları ama artık yorumlrara aa güvenemiyor insan. Modeli çok spor geldi ama değerlendireceğim yine teşekkür ederim ✨
AnayimBenAna_ Sazenin evet set şeklinde ve kalitesi güzelmiş burdada birkaç kişiden duymuştum yorumları güzel birde modelleri hoş dediğim gibi anne bebek çantası gibi durmuyor şık