Zzaktpe
bu testten sonra sabah aile hekimime gittim kan testi için ama yoğunluktan dolayı bana 2 hafta sonraya gün verdi tahlil için. ben de evde kaset test yaptım ikinci çizgi daha koyu çıktı ama o testten 1-2 saat sonra kanamam başladı. sanırım kimyasal geçiriyorum. tekrardan test vs yapmak da istemedim şu an kadın doğumdan randevu aldım 2 hafta sonra gidebileceğim. üstüne mi gördüm yerleşme kanaması mı kimyasal mı kafam karışık ve modum düşük bir halde bekliyorum şu an hayırlısı artık