Cnhavva Kizlar normalde de stresli biriyim hayatimda belirsizlik oldugu zaman kendimi iyi hissetmiyorum goguslerim kucuk hatta duz gibiydi simdi gebelikle biraz belirginlesti ama gecen babannem çocuk Doğunca nasil emziriceksin gogsun yok falan dedi bende yeterince var dedim ama daha once deneyimlemedigim için belirsizlik rahatsiz ediyo mesela hastanede çocuğu emzirmek için getirdiklerinde bizimkiler orda olursa rahatsiz olurum hemsire gogsun kucukmus der mi milletin yaninda sacma ama dusunuyorum yani sutle gogus buyuklugunun alakasi yok onu biliyorum ama cocugun rahat emebilmesi icin gogus buyuklugunun ne kadar olmasi gerekiyo acaba deneyimleyenler bakabilir mi 🌸
serti Cnhavva hiccc kimseyi kafana takma bu dunyada senden degerli biri yok boyle dusun ve kendini sev kendini sev ki bir baskasinin dedigi umrunda bile olmasin inan bana yeterince sutunde olur hersey de olur vucudun kendini yavruna gore ayarlayacaktir 🧡
0203-adenim Cnhavva ay takmayın kafanızı tabi ki onunla hiç bir ilgisi yok mesela benim göğüslerim büyük ama ucu hiç yok büyük ihtimalle de bebiş tutamayacak alternatif yollar arayışındayım hamileliğinizin tadını çıkarın bir daha bu yollara geri dönemeyeceğiz🥰
Husna_2021 Cnhavva emin ol hemşireler senin gibi kaç kişiyle karşılaşıyor onlar onu düşünmez bence çocuk meme ucunu tuttuktan sonra sıkıntı olmaz benim de çok büyük ama ilk bebeğim sol göğsümü zor tuttu ucu çıkmadı hemşire de karışmadı bir kere gösterdi tamam ben vere vere çıkarttırdım korkmayın güzel şeyler düşünün
kindacute Cnhavva aksine çok büyük memeden daha rahat sonuç alırsınız çünkü bebek meme başını ağzına almakta zorlanmaz
Cnhavva Seymaoztrk27 gercekten herseyi kafaya takan biri olmak cok zor o ana kadar stresi yasamaya devam ediyosun 😶🌫️
ebeirem Gögsünüzün büyüklüğünün emzirme açısından hicbir önemi yok endişelenmeyin.Önemli olan boyutu değil.Kimsede size göğüsleriniz kücük diye laf söylemez tabi cahil değilse 🤗
[silindi] Bir arkadaşımın 90c idi ama meme ucu olmadığı için doğru dürüst emziremedi.. büyüklük küçüklükle sütün alakası yok diye biliyorum. Bedenini sev 🌸
Cnhavva [silindi] gogus ucum da buyuyo gibi o konuda sorun yasamam diye dusunuyorum insaAllah teşekkür ederim 🌺
Irmak-annesiii18 Cnhavva benim göğüslerimde 75 kalıba göre 80 kullanıyorum 1 kızım var hamileyken bile çok büyümemişti yine aynı bedenler kullandım bunun büyüklükle alakası yok hiç mama vermedim 1 buçuk yaşına kadar da emzirdim 8 aylık 2 kilo doğdu kızım her ay 1 kilo aldı belli bir aya kadar göğüs ucumda yoktu tutamadı doğduğunda philips göğüs ucuyla emzirdim birkaç ay sonrasında biraz çıktı uçları sonra normal emzirmeye devam ettim gayette sütüm vardı sen insanların ne dediğini boşver 🫶🏻🌸
Aashiqifatima Aynı korkular bende de vardı, tam tersi hiperlaktasyon bile yaşadım, hiç endişe etmeyin, şahsi tecrübem hiç bir alakasının olmadığı yönünde 😅
Cnhavva Aashiqifatima evet korktugum gibi olmiycagini tahmin ediyorum zaten o ani yasayinca buna mi takilmisim dicem kesin ama o belirsizligini atmak için sizlere danismaya ihtiyacim vardi teşekkür ederim 💖
serti Cnhavva insanlar cok bos konusuyor inan bana kimseyi takmayacaksin benim oglum uyumuyordu hem actir doymuyordur bir suru laf duydum etrafimdan ama umursanadim cunki emerken hissediyorsun kendin biliyorsun zaten sutun varmi yokmu oglum 3 yasinda ve hala uyumuyor 😂 ac degilmis yani
Ecemom_ 0203-adenim ben de aynı dertten muzdaribim. 90 beden ama ucu yok. Biraz elleyince çıkıyor ilerleyen aylarda büyür diye dua ediyorum
Ayshababy Cnhavva canım hiç stres yapma kuzenımın hiç yoktu sadece bi başi vardi emzirmek için hata arada onan şakalaşirdim inek gögüslü diye uzundu sadece ama kolay bi şekilde emzirdi
Canemamii Cnhavva göğüs ucu büyüyor ztn bnm hiç yoktu doğuma yakın çıkmıştı ilk zamanlar göğüs ucu taktım ama gerek yokmuş ister istemez insan takıyor konuşulanları bu yüzden kimsenin önünde emzirmemeye çalışın anlayışlı olsunlar bi zahmet göstermek zorunda değiliz 😁
Cnhavva Canemamii bende oyle dusundum zaten dogum stresi falan olur insanda ilk emzirme zamani biraz yanliz kalmak istesem yanlis anlamazlar heralde
Nur0653 Cnhavva büyük ve küçüklüğünün bir önemi yok bebeğiniz emdikçe de sütünüz artar dinlenmek uyumak dengeli beslenerek desteklersiniz ama lohusa doneminde size gereksiz konuşan ve strese sokacak insanlardan uzak durursaniz daha iyi olur ucu yoksa da siringayla çıkarabilirsiniz
Nananan Cnhavva hiç bir alakası yok sen üzme kendini bendim göğüsümde küçüktü 80 beğendi 85 oldu ilk gebelikte büyüdü ama ucu yoktu tutturamadm silikon üç kullandım bebeğim 4 ay emdi kesildi ama en başta benim kimsem yoktu kimsede yardım etmedi kendim yapmaya çalıştım olmadı ama çoğu yerde gördüm ki uç da önemli değilmiş bebek kahverengi kısmı kavrıyor o yüzden şuan ikinciye gebeyim yine doğumda kimsem olmayacaktır kendi başıma yapicam ama emzirme eğitimi aldım öğrendim biraz birde emzirme yastığı aldım daha rahat olacağına inanıyorum sende böyle deneyebilirsin göğsüm şuan ilkine Göre daha büyük ama ucu çok az çıktı ilkine Göre göğsüm var ama bebeğim tutabilir mi bilmiyorum ama emzirme eğitimi ve yastık aldım çok işime yarayacağina inanıyorum Kim ne derse de desin takılma benim ilkinde kaynanam vardı ben bebeği emzirmeye çalışırken yardım etmek yerine tutamıyor mama ver gitsin dedi hanımefendinin uykusu gelmişti çünkü uğraşmak istemedi siz karışmayon ben yaparım dedim bebeğimi enziririm dedim daha sustu birşey diyemedi moralini kimsenin bozmasına izin verme bebek senin sorumluluk senin göğsün küçük olsada bebeğin tutmasada bu suyun olmayacağı anlamına gelmez bir damla bile olsa ver şifa olsun bebişine ama olmazsa da üzülme herşeyin çözümü var