Husna_2021 Merhaba anne adaylarım bir sorum olacaktı aranızda geç döllenme olup adet gecikmesinden 4 gün sonra yapılan testten negatif sonuç alıp kanda pozitif olan oldu mu acaba
Nurcikeles Husna_2021 bende yapmıştım ama şöyle oldu 15 günüm geçmişti sonra öğrenmiştim senin gibi olmuştu benimde adetim geçince yaptım çakmadı 4 günmü ne sonra yapmıştım silik çıkmıştı ve ben yok umuduyla adet söktürücü içmiştim şuan 18 haftalığız😇
Husna_2021 Nurcikeles Allah korumuş sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde gecikmez normalde ama geç döllenme silik dahi çıkmayınca umutsuzluğa kapıldım tutmadı mı acaba diye bir sorayım dedim teşekkür ederim içimi ferahlattınız 😊