gizemisim Merve8181 ben 36+2 deyim bebeğim makat gelişli o yüzden sezeryan olucak ama daha gün belli değil Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💖 devlet hastanesi mi özel mi sizin
RHandan Merve8181 Çarşamba günü olacağım inşallah bebeğim makat gelişi olduğu için heyecan yarın başlar bende daha durumun farkında değilim sanki 😂
RHandan Fatmaaaanur ay bende sormayın hep normal doğum çok istiyordum sanki normal olsa çok rahat doğuracakmışım gibi hissediyordum ama bebeğim başından beri makat gelişi birazcık sezaryen tedirgin ediyor ama kendimce olumlu düşünmeye çalışıyorum
Fatmaaaanur RHandan bende hep normal doğururum diye düşünüyordum kendimi bu fikre alıştırmıştım ama bebeğim iri bebek olduğu için sezeryan olacağım🤦🏻♀️ Rabbim yardımcımız olsun hiç ağrı acı yaşamayalım bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏼
RHandan Fatmaaaanur amin inşallah bu aralar zaten o kadar yaygın ki makat gelişi bana da doktorum dedi bebeğin iri bi bebek diye bakalım nasıl olacak benim sabah 6 buçuk hastaneye yatış 8 buçuk doğum sizin İstanbul’da mı hastaneniz
Fatmaaaanur RHandan Kayseri’de yapacağım bende 11.00 gibi evet makat gelişi çok yaygın benimki de 37 de baş geliş pozisyonu aldı ama işte iri bebek diye normal doğum sıkıntı olurmuş🤦🏻♀️ şuan 39+2 yim siz kaç haftalıksınız