Canoski öncelikle çok geçmiş olsun ben daha doğum yapmadım 25 haftalık gebeyim detaylı ultrasonda bende böyle sorun olduğunu öğrendim ara ara takip etmeleri gerektiğini söylediler aralarındaki mm artmamalıymış bugün tekrar detaylıya gittim çok şükür ki bir sıkıntı yok dedi benimkilerin ölçüsü birisi 8,4 diğeri 7,2 bir tık artmış ama normal dedi ben çok araştırdım erkek bebeklerde bu görülen bir durummuş ve haftası ilerledikçe düzeliyormuş bana kalırsa stres yapmayın evet biliyorum elinizde değil ama bebeğinizi düşünün siz stres oldukça o etkileniyor her ne olursa olsun onlar bizim evladımız her şekilde bizim kabulümüz nasılsa onun için dua et bol bol ve korkma 🥰