Fatmaacylnn kanama değil lekelenmem var. Kahverengi leke şeklinde geliyor. Kanama alanı vs bir şey gözükmedi ama 14haftalık oldu bugün 2.trimestere girdim. Hep bekledik 3 ay yerleşme durumundan olabilir diye. Ama hala devam edince progestan yazayım dedi doktor