aleynablmk merhaba anneler ve anne adayları, 8 haftalık hamileyim bugün doktorum bebeğin normal boyutta olduğunu fakat kesemin küçük olduğunu söyledi. Haftaya tekrar gelmemi istedi. Böyle bir şey yaşayan var mı işleyiş nasıl oluyor?
Rbdrmx 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ üstte kalsın canım Rabbim korktuğuna ugratmasin sağlıkla kucağına alırsın inşallah ♥️