Kızlar devlet hastanesi veya üniversitede doğum yapmak istiyorum fakat takip özel yaptirmak istiyorum devlette eşleri almıyorlar ve yeterince aciklamiyorlar derdimi anlatana kadar başka hasta da oluyor oda da prof veya doç ile takip yaptirsam üniversite hastanesinde mi doğum yaptırıyorlar acaba bilgisi olan var mı deneyimleyen var mı?