Mevzulal Haftaya giriyoruz, geçmişten 2 tane fıtığım vardı ama uzun süredir ağrı çekmiyordum ama Şuan belim bacaklarım çok ağrıyor yürümek bile o kadar zor ki Pelvik ağrısı da üstüne eklendi. Bu durumu yaşayanlar varmı? Ağrıların hafiflemesi için ne yapabilirim?