Eşimin işinden dolayı kendi doktoruma gidemedm normalde bende ozele gidiyorum ama merkeze evimiz uzak diye yarın devlette randevum var geçen hafta cinsiyeti gorememisti doktorum bu haftada kanama kontrolm için gitmem gerek Meral ediyorum bir yandada cinsiyetini.