Ben trabzon da medical parka nebahat hanıma gidiyordum 2 düşüğüm oldu onda 8 ay farklı hastanelere giderek testler yaptırdım ve kan pıhtılaşması denildi nebahat hanım bana oksidanın 0.6 ml iğne verdi ama 2 düşük onda olduğu için soğudum ondan sonra 7m deki şener taflana gitmeye karar verdim o da bana iğne dozunu 0.4 e düşürelim diyor kararsız kaldım sizde aynı durumu yaşayan varmı trabzondan