Yaseminbasdag İyi akşamlar, regl dönemime 12 gün kaldı ama birkaç belirtim olunca test yapmak istedim iki tane test yaptım birinde silik de olsa hemen cıktı diğerinde çıkmadı sizce var mı
Cihangir09 Yaseminbasdag 12 gün varmış bebek olacaksa bile henüz oluşma asamasindadir yani çıkması imkansız gibi bişey testte yanlışlık vardır
ertonunannesi23 Yaseminbasdag internette 10. Günde belli olur diye yazıyor ama bu kesinlikle yanlış biraz düşünürsek eğer anca döllenme olmuş olabilir siz ilişki olur olmaz hemen test yapmişsiniz çok erken tıbben bu mümkün değil en iyisi bekleyin sabırla daha güzel sonuclar alirsiniz
dyann1 Yaseminbasdag testin markası artimed mi veya days doktor mu genel de bu markalar yalancı pozitif çıkarıyor ama umarım herşey gönlünce olur 🤲
TugceOrak Rbdrmx yanlış anlamayın ama daha 12 gün var regl tarihine. Çok erken değil mi ? Bence testin hatalı olma ihtimali daha yüksek
TugceOrak Yaseminbasdag canım çok erken. Test hatalı muhtemelen. Kan verebilirsin kesin sonuç için. Çünkü zaten kanda idrardan daha önce tespit ediliyor varsa gebelik bu kanda belli olur
Rbdrmx TugceOrak Yani evet ama silik çok azıcık var gibi ihtimal olarak degerlendiriyoruz bacım ♥️yani emin olması için regli bekleyip kan vermesi daha uygun olur diye düşündüm estağfurullah bu arada neden yanlış anlayayim😊🍀🤗
TugceOrak Yaseminbasdag ovulasyondan 10 gün sonra değil şüpheli ilişkiden minimum 14 gün sonra belli olur. Muhtemelen siz şuan zaten daha ovulasyon dönemindesiniz veya yeni bitti ovulasyon döneminiz
TugceOrak Rbdrmx kuzum tarihsel olarak dahi mümkün değil gibi görünüyor ☺️ Ben reglime 7-8 gün kala erken test yapmaya başladım reglime 2 gün kala anca gördüm çok çok silik pozitifi ☺️ arkadaş boşa ümitlenmesin diye söyledim ben
serti ertonunannesi23 bendede 10 gun once positiv cikti imkansiz degil erken yumurtalama da olabiliyor
dyann1 Yaseminbasdag hiç duymadım bu markayı istersen kan ver netleşsin inşallah Hayırlı güzel haberler alırsın