Ruzgargulus ben egepol de Gökalp beye gidiyorum. GATA’dan emekli ve aşırı babacan bi adam. Asla paracı değil tahlilleride devlet hastanesinde yaptır getir der. Aslında egepolün bütün kadın doğum doktorlarını tutuyorlar hepsi çok iyi. Gökalp hoca İzmir de seçilen en iyi 5 doktor arasında bu arada. Ben 2 kere gebelik yaşadım maalesef ikisinde de kürtaj oldum. Başkasına güvenip o yatağa yatamam asla. Şimdi 3. Ye hamileyim yine ona gidiyorum.