obli ben yenidogan 5 takim almıştım herkes aman yenidogan alma çok çabuk büyüyor dedi ama onları dinlemedim az bile almışım doğumdan sonra 3 tane daha aldım bebegim 2980 doğdu iki ay Yenidoğanlar oldu çocuğa. 0-6 ay giydiren var yenidogana çuval gibi oluyor çocuk içinde kayboluyor hiç sevmiyorum öyle 😂😂 LCW kaliplari güze, civil kalıpları çok küçük ve yikayincada baya çekiyor bilginiz olsun. Hm güzel, carters ve GAP çok iyi. Tavsiye ileriki aylara çık alışveriş yapmayın 3 aylık alın yeter. Çünkü benim elimde çok tulum kaldı öyle olmadı mevsim tutmadi bebeğin gelişimine göre almak en güzeli. Kimisi bir yaşına kadar dolduruyor dolabı çok gereksiz. He bir de benim bebe çok kusardi o yüzden ben çok kıyafeti değiştiriyordum gün içinde o yüzden fazla fazla aldım hep