Merhabalar forumda yeniyim.
8 hafta önce evlendim. Geçen gün evde test yaptım 2 çizgi çıktı dün de kan verdim bhcg 140 çıktı.
Son adet başlangıç tarihim 7 ekimdi. 5 gün sürdü.
Bugün öğlenden beri kanamam var bu yerleşme kanaması mı oluyor yoksa başka bir durum mu? Doktor randevum 2 gün sonra.