Ngsngetnsgng uyuşturma yapıldı ben gördüm ama sanırım dikiş atan bayan uyuşmasini beklemedi eli de çok ağırdı cnm çok acıdı dışardan 1 cm fln dikişim vardı çok yoktu ama açık söyleyim dikiş benim için doğumdan daha zordu iğne darbelerini hissettim bildiğin cart cart 🙄ikinci gebeliğim doğumdan çok dikiş korkutuyor beni inşallah ilki gibi olmaz
Ama şunu da söyleyim acı dışında dikişlerimde hiç sorun yaşamadım güzel atılmıştı iyileşince de hiç yeri belli olmadı yada başka bir sıkıntı yaşamadım