Benim de ilk gebeliğimde öyleydi kafayı kıracak kadar takıyordum ilk zamanlar. Hatta abartmıştım fetal dobbler almayı bile düşündüm 😆😆😆😆 sonra dedim kızım kendine gel. Öyle kurtardım kendimi.
Tabi bu benim herşey yolunda olduğunu bildiğim gebeliğim ile ilgiliydi. Siz nasıl rahat ediyorsanız öyle yapın. İçiniz rahat edecekse acile bi gidin.