mihraninannesi55 Kızlar önerebileceginiz catlak kremi veya yağı varmıı kullanıp memnun kaldıgınızzz?? veyaa doğal yollardan kullandıgınız tarifler
Larraa Bio oil kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor şimdilik çok memnunum. Çatlağı önler mi daha ileri haftalarda anlarım şu an 22 haftalığım karnım o kadar büyümedi 🌸
CansuKarpuzcu Liarac ve bioil kullanıyorum 35. Haftadayım hafiften çatladım genetikte varsa ne yaparsan yap çatlıyor maalesef
rumeysa_1c Annenin karnına bak onda ne varsa aynısı sende olacak ben 1 tane krem 2 tane yağ kullandım hiçbir işe yaramadı