Didemnil35 bu arada bundan 2,5 sene önce bir arkadaşım da doğum yaptı o da memnun kaldı.
Kısmet tabiiki bu iş ama ben macera aramamaya karar verdim :)
Eski doktorum acıbadem e geçti ama ben memorial ın doğum sonrası pediatrisinden de memnunum, doğumdan sonra sık sık gitmek gerekiyor hastaneye malum :)