rumeysaaysett Tecrübeli anneler bana emzik önerisi verir misiniz henüz daha bebeğim doğmadı ve alışverişini yapıyorum. Emzik konusunda sizce hangisi daha iyidir hangisi sağlıklıdır?
xJade rumeysaaysett Philips avent soothie aldım. Anne memesine en yakın oymuş öyle diyorlar. Yeğenimde onu tutmuştu. Yorum yapanların hiç biri dogurmamis daha. Tecrübeli anneler hariç hepimiz burdayiz. 😃😃
ttazeannee rumeysaaysett frigg aldım kızım hemen tuttu damaklı emzik biraz sert olduğu in her bebek tutmuyor trendyoldan bakabilirsiniz yorumlara