Sev98 Neye benziyor ya bende birşeyler oluyor tam anlamıyorum😁 18+1deyiz, bu gün oldu fakat adını koyamıyorum nasıl birşey diye
Larraa Sev98 Adını koymakta bende zorlanıyorum fakat yavaşça bir baloncuk patlıyormuş gibi diyebilirim belki en yakını bu geldi bana. Ben de ilk 19+5 te hissettim ve şu an 22 haftalığım daha net hissediyorum şu an o baloncuklar bira daha büyük ve sert patlıyor gibi 😄
gizemisim İlk başlarda bağırsak hareketleri gibi oluyor sonra tıp tıp hıçkırık gibi oluyor sonra zaten iyice dışardan belli oluyor son haftalarda da can yakıyor 😂😂😂
Sev98 Larraa evettt tam oldu şu baloncuk olayı bence gaz sandım öncesinde ama sonra ara sıra böyle oldu diye dedim yok bu başka bişey😂
Ama_bana_vardendi58 Ben 20.haftadayim maalesef hissetmedim hiç üzülüyorum korkuyorum belkide ben anlamıyorum kontrole gidiyorum sıkıntı yok olsa söylerler ama hareketi yok
Mrvdrt Ben de yarın tam 13 hafta oluyor arada bir çok nadir baloncuk patlar gibi hissediyorum ama çok erken diyorlar bebek olamaz mı
Larraa Sev98 18. Haftada hissettiğiniz başka bir şey olabilir bağırsak hareketleri falan. Henüz hissetmemiş olabilirsiniz. Yada bebek hareketiyse 1-2 gündür hissetmiyorsanız bu çok normal bu haftalarda zaten düzenli olmaz bebek hareketleri 🌸
Gzmel Sev98 bende aynı durumdayım 18 haftalık bazen çok net bazen hissetmiyorum çok nadir illaki tedirgin oluyorum ama normal geliyor banada:)