Sedef-0131 Adetime 1 hafta var sabah test yaptım pozitif kan testi yaptım beta 2.30 doktor gebelik yok dedi sizce yükselir mi
FatmaB_ Sedef-0131 2 gün sonra yine ver canım aklında kalmasın varsa yükselir zaten. Bir de aynı hastanede vermeye çalış
Esma006 Sedef-0131 bir Kasım’da benim de 2.30 idi 11 Kasım yani bugün kan verdim regl 5 gün gecikti i yüzden verdim 519 çıktı
Esiilaa Yalancı poztiflik olabiliyor testlerde kan en doğru sonuçtur ama en garanti sonuc ıcın adet gecıkmesının 10. Günü istiyor doktorlar idrar çök güvenilir değil garanti olması ıcım gecıkmemım 10. Günü verin netleşir