Kızlar selam geçen hafta kontrolüm vardı ilk defa doktor karın çevren 1 hafta geride kalmış dedi normalde tüm ölçümlerim haftamla uyumluydu bir sorun yoktu. Böyle bir şey neden olur perşembe yeniden kontrolüm var 34. Haftaya girmiş olacağım bakalım 32 de kalacak mı karın çevren dedi böyle durumlarda erken dogum olur dedi moralim aşırı bozuldu ne yapmam gerekiyor bilginiz var mı