Merhaba canım anneler, Hamileliğim boyunca Çamlıca Medipol Ayşe Şeyma hoca takipliydim. Birlikte çok güzel kontrollü, sağlıklı, stressiz bir süreç geçirdik. Kendisini çok seviyorum. Hamilelik öncesi ve hamileliğin 4.ayından son haftama kadar fizyoterapist eşliğinde pilates yaptım. Sağlıklı, organik beslenmeye, fazla kilo almamaya özellikle gayret gösterdim. Stres faktörünü azaltmak için gereken her şeyi fiziksel ve ruhsal olarak yaptım. 36. haftadan sonra hurma, ananas ve adaçayına başladım. 39+3 5 dk da 1 gelen sancılarımla birlikte hastanenin yolunu tuttuk. Gece 3:40’da hastanedeydik. Sancı odasında annem ve eşim eşlik etti. Sancılarım sıklaştıkça pilates topu ve farklı egzersizlerle sancılarımı karşıladım. Sancılar arası dinlenme süresi kısaldıkça bebeğim dünyaya gelmeye yaklaşıyordu. Doğumum nöbetçi hekim ve ebe eşliğinde 7 Kasım günü saat 6:55’de doğal doğum olarak gerçekleşti. Eda ebe ömrüm boyunca hiç unutmayacağım bir süreci çok daha anlamlı ve kolay kıldı, hasta bakıcı abla da çok fazla destek oldu. Doğum çok kutsal bir süreçmiş yaşayınca anladım.
Pozitif soru olursa müsait oldukça yanıtlamak isterim🥰 çünkü hamilelik ve doğum sürecinde tüm olumsuz düşünceleri ve durumları hayatınızdan uzak tutmaya gayret edin 🧿 🩷🤲🏻