Kızlar daha yeni enfeksiyon çıktı idrarımda ve kanımda. fitil toz ilaç kullanmam henüz bitmemişken şimdi de vajinamın iç kısmının bir yanında ufak ufak sivilceler oluşmuş sıra halinde 😶🌫️ uçları yok gibi ama sürekli tuvalete gittiğimde peçeteyle kurularken ufak sızlıyorlar. Enfeksiyondan dolayı oluşmuş olabilir mi? Dikkat etmeye çalıştıkça daha da kötüye gidiyor sanki 🤕 sürekli iç çamaşırı değiştirmeye çalışıyorum, pamuklu bez kullanıyorum, üzerine nioli yağı damlatıyorum iyileşsin diye. Benzer durum yaşayan var mı aranızda? Bebeğe bir etkisi olur mu? Hemen doktora gitmeli miyim yoksa gidişatını mı beklemem gerekir?