gizemisim 36.haftadan sonra zaten butun herseyiyle gelismis oluyorlar zaten kilo alimina deval edildiği icin 38.39. Haftayi beklemek istyor doktorlar ama seninde durumuna gore verir gununu. Benim kziim zayif mesela cok kilo almiyor nedense 37 de alacak ikinci sezeryan oldugu icin