Kızlar aşılama süreci nasıl oluyor acaba ben bu ay eğer hamile kalmazsam aşılama yaptırmayı düşünüyorum da süreci merak ediyorum ve Ankara cebeci tıp fakültesinde yaptıran varmi
Rahim filmi çekilmek gerekiyor ya randevuyu baya ileri tarihe mi veriyorlar teşekkür ederim şimdiden