Esba2019 Kızlar şimdi doktora geldim kasık ağrısı ve sancıyla açılma var dedi biraz alttan baktı pruloton iğne ve progestan verdi ultrason kağıdında dist 4.45 yazıyor yaşayan var mı ben anlamadım ama çok moralim bozuldu kızlar
Evinaram Esba2019 kaç haftalıksınız kısalığı öyle yazıyorsa gayet normal ben 29 haftalığım bugün 3.3 yazıyor doktor normal dedi
UykusuzAnne Esba2019 4.45 gayet iyi benim 2.4 çıktı yatıyorum canım bence rahim ağızı değil de başka bişey vardır
Evinaram Esba2019 evet dist rahim ağzı uzunluğunu gösterir ben zaten 5 haftadır yatıyorum bu sorundan dolayı 23 haftada 28 mm di şimdi uzadı kendini yorma iş yapma bol su iç dinlen
Esba2019 Evinaram bana da doktor dedi bol su iç ve yat dedi canım korkuyorum bende çok korkuyorum hemde bir şey olur diue
Esba2019 UykusuzAnne Canım açılma var dedi alttan ölçtü dist 4.45 yazıyor ultrason kağıdında da anlamadım valla yat dedi bana da
UykusuzAnne Esba2019 Çatıda açılma vardır herhalde rahim ağızı kısalığı değil de çatıda açılmadır o zaman kuzum çünkü rahim ağzı uzunluğun gayet iyi normal. Geçmiş olsun
UykusuzAnne Esba2019 Tabiki yatacaksın sürekli o verdiği ilaçlar kapanmasını sağlayacak ilişkiye girme ilaçları aksatma wc dışında ufak tefek şeyler dışında kalkma ben de öyleyim 1 aydır yatıyorum malesef
Esba2019 UykusuzAnne Tamam canım çok sağol Allah razı olsun inşallah sağ salim dünyaya gelir miniklerimiz