Hasret72 Kızlar siz içiyormusunuz çay kahve falan. İlk dönem düşük riskinden dolayı yasaklamıştı, doktor değişikliği yapmak durumunda kaldım yeni doktora sormayı unuttum ? Siz içiyormusunuz 22 haftalık olduk biz
Baby_B Hasret72 benim riskim yoktu ama doktorum icme demisti. Demir eksikligi yaptigi icin.ben gunde 1 kahve ya da 2 bardak cay tüketiyorum en fazla Bazen hic icmedigimde oluyor🥰 Canim cekmezse icmiyorum yani Dusuk riskiniz yoksa günde 200 mg kafein hakkiniz var Doktorunuza sorun yijede
obli Hasret72 16 haftalık hamileyim hamile kalalı 1 türk kahvesi 1 tane de çay içtim henüz. Sigarayı bıraktığım için kahve aramıyorum, çay hiçbir zaman çok sevmedim geçen kahvaltıda canım istedi açık şekilde 1 bardak içtim.
bebisveannesiiii Hasret72 ben çay içiyorum günde en az 4 bardak bazen 5 bardak ama kahveyi daha dikkat etmeye çalışıyorum haftada 1 bazen 2 kere
Larraa Günde 1-2 bardak çay 1 fincan türk kahvesi veya sütlü filtre kahve içiyorum. Çay içmediğim zaman kahveyi 2 yapabiliyorum yada kahve içmeyip çayı çoğalttığım oluyor. Günde 200 mg kafeini geçmeyecek şekilde ayarlamaya çalışıyorum 🌸
mahirsmom Hasret72 ben de ilk üç ay riskten dolayı içmedim sonrasında haftada bir iki fincan Türk kahvesi içtim şu an 26+2yiz canım istiyor ama bir gün içersem diğer gün içmemeye çalışıyorum zor olsa da 😅 çayı da başından beri hep açık içmeye çalışıyorum üç dört bardak içtiğim oluyor bazen hiç içmediğim oluyor doktora da hiç sormadım ama bilmiyorum son zamanlarda aksi gibi havalar soğuyunca insanın canı hep çay istiyor
Hasret72 mahirsmom evet bende aynı şekilde canım çekiyor bazen :) çoğu zaman içmiyorum zaten arada içiyorum dediğin gibi bende açık içiyorum çayı günse bi bardak bazen hiç. Bi ay sonra kontrol e gidecem soracam ozaman:)