Kızlar ben 39 haftalık hamileyim doktorum bi süredir bebeğin baş aşağı olduğunu söylüyor ama ben karnımın sağ tarafında yuvarlak bi sertlik hissediyorum kafa kadar büyük değil ama başı aşağıdaysa sağ tarafımda ki o yuvarlak sertlik neresi oluyor bi türlü çözemedim 😂 artık çok toplanmaya başladı rahatlıkla hissediyorum bide göbeğimin tam ortasında bi sertlik oluyor genelde